Pit Bike Kayo 110 TSD

Kayo 110 TSD to model dla początkujących, nieco wyższych dzieci. Wysokość siedziska w 110 TSD wynosi 74 cm. Zastosowano w nim silnik o pojemności 107cc. Wyposażony został w półautomatyczną, czterostopniową skrzynię biegów, która znacznie ułatwia naukę, ze względu na to, że dziecko nie musi używać sprzęgła. Waga tego modelu wynosi 60 kg.  

4 899,00 zł
  • Pit bike Kayo 110 TSD został stworzony z myślą o starszych dzieciach, które dopiero rozpoczynają przygodę z pit bike, lub dzieciakach przesiadających się z mniejszych modeli. Dzięki półautomatycznej skrzyni biegów nauka jazdy na Kayo 110 TSD jest łatwa, a dziecko może skoncentrować się na tym, co najważniejsze – zabawie! Terenowe opony zapewniają przyczepność w trudniejszych warunkach, a hydrauliczne hamulce dbają o odpowiednią siłę hamowania.

    • Czterosuwowy silnik o pojemności 107 cm3 – to prosta i tania w utrzymaniu konstrukcja.
    • Czterostopniowa, półautomatyczna skrzynia biegów doskonale sprawdzi się zarówno dla dzieci, które przesiadają się z automatu, jak i tych, które dopiero wsiadają na pit bike.
    • Kayo 110 TSD waży zaledwie 60 kg, co sprzyja nauce. Pit bike dodatkowo posiada stopkę boczną.
    • Kickstarter zamiast rozrusznika elektrycznego sprawia, że pit bike jest lekki i ma prostą konstrukcję. Plusem tego rozwiązania jest też brak akumulatora, co znacznie ułatwia obsługę.
    • Koła o średnicy 14 cali z przodu i 12 cali z tyłu posiadają opony z terenowym bieżnikiem.
    • Bezpieczeństwo dodatkowo podnoszą hamulce hydrauliczne z dwutłoczkowym zaciskiem z przodu i jednotłoczkowym zaciskiem z tyłu.

    Wszystkie pojazdy objęte są gwarancją producenta. Sprzedawcy pomogą w doborze niezbędnego wyposażenia motocyklisty i doradzą, jak serwisować Kayo (to proste i niedrogie!).

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Pojemność

107 cm3 

Typ silnika 

4-suwowy, 1-cylindrowy chłodzony powietrzem

Moc silnika

5.1/8000 kw/rpm

Wysokość siedzenia

74cm

Rozruch 

Kicskstarter 

Hamulce

Hydrauliczno - tarczowe

Średnica kół przód/tył

14'/12'

Waga 

60kg

Rolgaz 

Standard

Zbiornik paliwa 

3,5L

Gdzie chcesz jeździć?

Teren

Skrzynia biegów

Półautomatyczna 4-biegowa

GAZ I RURA– pit bike gotowy do jazdy!

Chcesz otrzymać pit bike gotowy do jazdy, złożony, ustawiony i po pierwszym przeglądzie? Żaden problem – skorzystaj z usługi GAZ I RURA! Nasz doświadczony zespół serwisowy przygotuje pit bike wedle zaleceń producenta. Usługa GAZ I RURA składa się z 15. czynności serwisowych, które przygotowują pojazd do jazdy.

Tylko wsiąść, odpalić i jeździć! Koszt przygotowania pit bike'a to 200 zł.

GAZ I RURA

Na GAZ I RURA składa się:

  1. wymiana oleju silnikowego,
  2. ustawienie gaźnika,
  3. ustawienie luzów zaworowych,
  4. smarowanie filtra powietrza,
  5. ustawienie luzu linki gazu,
  6. smarowanie linki gazu,
  7. ustawienie luzu linki sprzęgła,
  8. smarowanie linki sprzęgła,
  9. regulacja układu hamulcowego,
  10. smarowanie prowadnic zacisku hamulcowego,
  11. smarowanie osi kół,
  12. smarowanie elementów zawieszenia,
  13. sprawdzenie naciągu łańcucha,
  14. sprawdzenie ciśnienia w oponach,
  15. motocykl skręcany na klej Loctite z zastosowaniem odpowiednich momentów,

200ZŁ

Dla kogo jest pit bike Kayo 110 TSD?

Pit bike Kayo 110 TSD jest przeznaczony dla dzieci w wieku od 7 do 10 roku życia, o wyższym wzroście, które zaczynają lub kontynuują swoją przygodę z motocyklami. Półautomatyczna skrzynia, boczna nóżka i kickstarter zapewniają prostą obsługę.

Dlaczego warto kupić pit bike dla dziecka?

Jazda na motocyklu to aktywność na świeżym powietrzu dla całej rodziny i świetny pomysł na odklejenie dziecka od ekranu. Pit bike wymaga od dziecka odpowiedzialności, skupienia i samodzielnego podejmowania decyzji. A do tego jazda na motocyklach pit bike jest wymagająca fizycznie. Z drugiej strony to świetna zabawa i gwarantowany uśmiech od ucha do ucha!

Czy pit bike jest drogi w utrzymaniu?

Dobra zabawa może być jednocześnie przyjazna dla portfela i przyjemna w obsłudze. Motocykle pit bike posiadają prostą konstrukcję i jednocześnie wykonany z wysokiej jakości materiałów. Czynności obsługowe w postaci wymiany oleju i regulacji naciągu łańcucha można z łatwością wykonać w domowym garażu. Części zamienne są tanie i bezproblemowo dostępne.