PIT BIKE KAYO 125 TD

Pit bike Kayo 125 TD jest przeznaczony głównie dla dzieci w wieku od 9 do 12 lat, ale starsi początkujący entuzjaści motocykli również będą się na nim czuli komfortowo. Zarówno młodsi, jak i starsi użytkownicy z pewnością docenią efektywnie działający silnik, prostotę i koszty utrzymania oraz lekką konstrukcję. Dzięki użyciu kickstartera masa motocykla utrzymana jest na poziomie 65,4 kg, co jednocześnie pomaga w redukcji kosztów serwisowych. Dla jeźdźców o niższym wzroście dostępne jest siedzenie o obniżonej wysokości. Opony terenowe oraz koła o średnicy 14 cali z przodu i 12 cali z tyłu sprawiają, że maszyna radzi sobie w różnorodnych warunkach terenowych. 

5 199,00 zł
    • Silnik o pojemności 124 cm3. Łatwa w opanowaniu moc umożliwia naukę dynamicznej jazdy. Czterosuwowa konstrukcja nieskomplikowana i tania w eksploatacji. Dzięki kickstarterowi pit bike Kayo 125 TD pozwala po prostu cieszyć się jazdą.
    • Manualna skrzynia biegów jest przyjazna dla użytkowników, zwłaszcza tych, którzy wcześniej jeździli na motocyklach pit bike. Z czterema przełożeniami łatwo dobrać odpowiednią prędkość i obroty.
    • Najlżejszy model w klasie. Przy masie 65,4 kg pit bike Kayo 125 TD jest najlżejszym motocyklem z silnikiem o pojemności 124 cm3 w ofercie producenta.
    • Siedzisko umieszczono na wysokości 750 mm, ale odnajdą się tu również niżsi riderzy – w katalogu akcesoriów znalazła się obniżona kanapa. To znacznie ułatwia dostosowanie motocykla do preferencji użytkownika.
    • Najlżejszy model w klasie. Przy masie 65,4 kg pit bike Kayo 125 TD jest najlżejszym motocyklem z silnikiem o pojemności 124 cm3 w ofercie producenta. z tyłu ubrano w terenowe opony z wysokim bieżnikiem. W połączeniu ze stalowymi felgami oznacza to, że pit bike wjedzie nawet w trudniejszy teren.
    • Hydrauliczne hamulce z dwutłoczkowym zaciskiem z przodu i jednotłoczkowym zaciskiem z tyłu.
    • Wszystkie pojazdy objęte są gwarancją producenta. Sprzedawcy pomogą w doborze niezbędnego wyposażenia motocyklisty i doradzą, jak serwisować Kayo.

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Pojemność

124 cm3 

Typ silnika 

4-suwowy, 1-cylindrowy, 2-zaworowy, chłodzony powietrzem

Moc silnika

10km

Wysokość siedzenia

72,5cm

Rozruch 

KickStarter

Hamulce

Hydrauliczno - tarczowe

Średnica kół przód/tył

14'/12'

Waga 

66kg

Rolgaz 

Standard

Zbiornik paliwa 

3,5L

Gdzie chcesz jeździć?

Teren

Skrzynia biegów

Manualna 4-biegowa

GAZ I RURA– pit bike gotowy do jazdy!

Chcesz otrzymać pit bike gotowy do jazdy, złożony, ustawiony i po pierwszym przeglądzie? Żaden problem – skorzystaj z usługi GAZ I RURA! Nasz doświadczony zespół serwisowy przygotuje pit bike wedle zaleceń producenta. Usługa GAZ I RURA składa się z 15. czynności serwisowych, które przygotowują pojazd do jazdy.

Tylko wsiąść, odpalić i jeździć! Koszt przygotowania pit bike'a to 200 zł.

GAZ I RURA

Na GAZ I RURA składa się:

  1. wymiana oleju silnikowego,
  2. ustawienie gaźnika,
  3. ustawienie luzów zaworowych,
  4. smarowanie filtra powietrza,
  5. ustawienie luzu linki gazu,
  6. smarowanie linki gazu,
  7. ustawienie luzu linki sprzęgła,
  8. smarowanie linki sprzęgła,
  9. regulacja układu hamulcowego,
  10. smarowanie prowadnic zacisku hamulcowego,
  11. smarowanie osi kół,
  12. smarowanie elementów zawieszenia,
  13. sprawdzenie naciągu łańcucha,
  14. sprawdzenie ciśnienia w oponach,
  15. motocykl skręcany na klej Loctite z zastosowaniem odpowiednich momentów,

200ZŁ

PIT BIKE KAYO 125 TD – najczęściej zadawane pytania

Kayo 125 TD vs Kayo 125-R TD – czym się różnią?

Kayo 125-R TD to bogaciej wyposażona wersja standardowego modelu TD, która posiada tą samą konstrukcję i silnik. Model "R" może pochwalić się największą mocą w tej klasie pojemnościowej oraz dużą chłodnicą oleju. Do tego dochodzą opony marki Kenda oraz regulowane zawieszenie. "R" dedykowany jest motocyklistom o sportowym zacięciu.

Dlaczego warto kupić pit bike?

Motocykle typu pit bike to świetna zabawa zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych. Młodzi riderzy mogą szlifować swoje umiejętności i stawiać pierwsze kroki w świecie jednośladów. To wspaniała zabawa i pasja, a także kuźnia talentów, które mają szansę stać się przyszłymi mistrzami świata.

Czy pit bike jest drogi w utrzymaniu?

Motocykle pit bike są tak skonstruowane, by były trwałe i jednocześnie łatwe i niedrogie w obsłudze. Dokładamy wszelkich starań, żeby utrzymywać ceny części na możliwie najniższym poziomie. Dzięki temu pit bike jest przyjazny dla portfela w zakupie i eksploatacji. Większość czynności związanych z obsługą można wykonać w przydomowym garażu.