PIT BIKE KAYO 140 TT

Pit bike Kayo 140 TT został zaprojektowany specjalnie dla zaawansowanych riderów, którzy poszukują mocnego silnika oraz pewności prowadzenia w różnych warunkach. Silnik o dużej mocy w połączeniu z dużymi kołami oraz oponami terenowymi z głębokim bieżnikiem gwarantuje doskonałe osiągi. Duża chłodnica oleju zapewnia stabilne i łatwe do kontrolowania dostarczanie mocy. Co więcej, mimo tych imponujących specyfikacji, Kayo 140 TT waży niewiele więcej niż model z silnikiem o pojemności 124 cm3, co daje dodatkową przewagę w starciu z konkurentami. 

6 399,00 zł
  • Silnik o pojemności 140 cm3. Czterosuwowa jednostka napędowa jest prosta w obsłudze i bezawaryjna Zastosowanie kickstartera uprościło konstrukcję i pozwoliło wyeliminować akumulator.
  • Manualna skrzynia biegów ma cztery przełożenia.
  • Duża chłodnica oleju to jeszcze więcej zabawy, bez względu na warunki. Zamontowany airbox pozwala sercu motocykla wziąć głębszy oddech.
  • Siedzisko na wysokości 855 mm. Regulacja oddalenia kierownicy umożliwia dopasowanie motocykla do sylwetki i wzrostu ridera, żeby mieć pełną kontrolę nad motocyklem.
  • Koła o średnicy 17 cali z przodu i 14 cali z tyłu ubrano w opony z wysokim bieżnikiem. To oznacza, że Kayo 140 TT sprawdzi się w każdym terenie. Stalowe felgi są mocne i poradzą sobie nawet ze złym traktowaniem.
  • Hydrauliczne hamulce tarczowe z dwutłoczkowym zaciskiem z przodu i jednotłoczkowym zaciskiem z tyłu to gwarancja bezpiecznej jazdy i płynnego dozowania siły hamowania.
  • Wszystkie pojazdy objęte są gwarancją producenta. Sprzedawcy pomogą w doborze niezbędnego wyposażenia motocyklisty i doradzą, jak serwisować MRF.

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Pojemność

140 cm3 

Typ silnika 

4-suwowy, 1-cylindrowy, 2-zaworowy, chłodzony powietrzem z chłodnicą oleju

Moc silnika

12 KM 

Wysokość siedzenia

84 cm 

Rozruch 

Kicskstarter 

Hamulce

Hydrauliczno - tarczowe

Średnica kół przód/tył

17'/14'

Waga 

73 kg

Rolgaz 

Standard

Zbiornik paliwa 

5,1 l

Gdzie chcesz jeździć?

Teren

Skrzynia biegów

Manualna 4-biegowa

GAZ I RURA– pit bike gotowy do jazdy!

Chcesz otrzymać pit bike gotowy do jazdy, złożony, ustawiony i po pierwszym przeglądzie? Żaden problem – skorzystaj z usługi GAZ I RURA! Nasz doświadczony zespół serwisowy przygotuje pit bike wedle zaleceń producenta. Usługa GAZ I RURA składa się z 15. czynności serwisowych, które przygotowują pojazd do jazdy.

Tylko wsiąść, odpalić i jeździć! Koszt przygotowania pit bike'a to 200 zł.

GAZ I RURA

Na GAZ I RURA składa się:

  1. wymiana oleju silnikowego,
  2. ustawienie gaźnika,
  3. ustawienie luzów zaworowych,
  4. smarowanie filtra powietrza,
  5. ustawienie luzu linki gazu,
  6. smarowanie linki gazu,
  7. ustawienie luzu linki sprzęgła,
  8. smarowanie linki sprzęgła,
  9. regulacja układu hamulcowego,
  10. smarowanie prowadnic zacisku hamulcowego,
  11. smarowanie osi kół,
  12. smarowanie elementów zawieszenia,
  13. sprawdzenie naciągu łańcucha,
  14. sprawdzenie ciśnienia w oponach,
  15. motocykl skręcany na klej Loctite z zastosowaniem odpowiednich momentów,

200ZŁ

PIT BIKE KAYO 140 TT – najczęściej zadawane pytania

Dla kogo jest pit bike Kayo 140 TT?

Z racji swoich wymiarów i mocy Kayo 140 TT jest polecany dla młodzieży od 12 roku życia i dorosłych. Niezależnie od tego, czy zaczynasz przygodę z pit bike, chcesz startować w zawodach, czy kontynuujesz naukę – ten model to strzał w dziesiątkę i prawdziwy awans do mocnej ligi.

Na co zwrócić uwagę przy zakupie pit bike?

Przede wszystkim należy mierzyć siły na zamiary, dlatego warto dobrać sprzęt zgodnie z oznaczeniami wiekowymi. Dzięki temu od samego początku nauka będzie przebiegać łatwo i przyjemnie. Ważny jest też odpowiedni, certyfikowany strój i solidny integralny kask spełniający wymagania normy ECE.

Czy utrzymanie pit bike jest drogie?

Mamy dla ciebie dobre wieści, ponieważ motocykl pit bike jest nie tylko tani w zakupie, ale również niedrogi w eksploatacji. Staramy się utrzymywać ceny na możliwie najniższym poziomie, żebyś ty mógł czerpać radość z jazdy. Obsługa serwisowa jest bardzo prosta i można się nią zająć nawet w przydomowym garażu. Dotyczy to zwłaszcza wymiany oleju i sprawdzenia oraz ustawienia naciągu łańcucha.