Segway Snarler AT6 S 570cc

GRATIS PODŁOGA ALUMINIOWA

Snarler jest nie tylko atrakcyjny, ale także praktyczny. Szerokie błotniki skutecznie ochraniają przed błotem, nawet bez dodatkowych poszerzeń będziesz jednym z najczystszych riderów. Mało który quad ochroni Cię przed błotem tak jak Snarler. 

30 990,00 zł

ZWIERZĘ MECHANICZNE

Design Snarlera jest dynamiczny i odważny, zupełnie różni się od obowiązujących trendów. Snarler to zwierzę mechaniczne w lesie.

TŁOKI CHŁODZONE OLEJEM

Specjalne dysze rozpylają dwa strumienie oleju od dołu tłoków, w ten sposób skutecznie je chłodząc. Dzięki temu praca silnika jest bezproblemowa, a działanie sprawne.

BEZKOMPROMISOWE PODWOZIE

Niezależne zawieszenie przednich i tylnych kół, duże kąty natarcia i ponadprzeciętny prześwit przy dużych skokach zawieszenia zapewniają doskonałą przepustowość w trudnym terenie, nawet podczas ekstremalnego użytkowania.

NAJLEPSZY W KAŻDYM TERENIE

Napęd 2WD / 4WD, dwa mechanizmy różnicowe * z elektrycznymi blokadami oraz najlepsze opony zapewniające doskonałą przyczepność - dzięki Snarlerowi żadna przeszkoda Cię nie zatrzyma.
* zgodnie ze specyfikacją

PIĘKNY I PRAKTYCZNY

Snarler jest nie tylko atrakcyjny, ale także praktyczny. Szerokie błotniki skutecznie ochraniają przed błotem, nawet bez dodatkowych poszerzeń będziesz jednym z najczystszych riderów. Mało który quad ochroni Cię przed błotem tak jak Snarler.

MOCNY SILNIK DOHC

Chłodzony cieczą czterosuwowy jednocylindrowy silnik najnowszej gereracji o pojemności 570 ccm ma moc 44 koni i 48 Nm momentu obrotowego. To sprawia, że jest to jeden z najmocniejszych silników w tej klasie objętości. Niezależnie czy wspinasz się w górach czy ciągniesz za sobą ciężki ładunek na pewno nie musisz się martwić o wydajność.

DWIE CHŁODNICE

Dzięki podwójnemu chłodzeniu, wodnemu i olejowemu silnik pracuje stale w optymalnej temperaturze, nawet w ekstremalnych warunkach.

NIEZWYKLE MOCNA RAMA

Rama ze stali chromowo-molibdenowej jest znacznie mocniejsza niż zwykła stal. Jest sztywna i trwała dzięki czemu gwarantuje doskonałą stabilność oraz precyzyjną jazdę. 

WSZECHSTRONNY I PRAKTYCZNY

Mocna wyciągarka wyprowadzi Cię z każdej sytuacji. A na kompozytowych bagażnikach można załadować 120 kg ładunku lub zamontować praktyczne uchwyty na akcesoria.

SPECYFIKACJA

SILNIK

  • Typ: czterosuwowy jednocylindrowy DOHC
  • Pojemność: 570 ccm
  • Moc: 44 k
  • Moment obrotowy: 48 Nm
  • Zapłon: elektroniczy wtrysk paliwa (EFI)
  • Chłodzenie: cieczą i olejem + tłoki chłodzone olejem 

PODWOZIE

  • Rama: rama ze stali chromowo-molibdenowej o wysokiej wytrzymałości
  • Zawieszenie: niezależne, podwójne wahacze
  • Amortyzatory: amortyzatory hydrauliczne ze sprężynami progresywnymi, regulowane napięcie wstępne sprężyny
  • Skok: 180 mm z przodu / 210 mm z tyłu
  • Hamulce: tarcze hydrauliczne
  • Felgi: 12" felgi stalowe
  • Opony: przód 25 x 8 - 12 / tył 25 x 10 - 12 

WYPOSAŻENIE

elektryczna wyciągarka, hak holowniczy, kompozytowe bagażniki z przodu i z tyłu, cyfrowy wielofunkcyjny wyświetlacz, przedni i tylny ochronny bumper, wzmocnienia ochraniające boki, 12" felgi stalowe, regulowane amortyzatory z progresywnymi sprężynami, osłony dłoni

HOMOLOGACJA

Fotografie i ilustracje nie muszą dokładnie odpowiadać pojazdom, które są na rynku polskim. Importer zastrzega sobie prawo do zmiany cen i specyfikacji.


UKŁAD NAPĘDOWY

  • Napęd: 2x4 / 4x4, przełączany elektrycznie
  • Skrzynia biegów: automatyczna, P/R/N/L/H
  • Hamowanie silnikiem: tak
  • Przedni dyferencjał: z blokadą elektryczną
  • Tylny dyferencjał: z blokadą elektryczną (zgodnie ze specyfikacją) 

ROZMIARY I WAGA

  • Długość całkowita: 2 200 mm
  • Szerokość całkowita: 1 280 mm
  • Wysokość całkowita: 1 320 mm
  • Prześwit: 270 mm

  • Rozstaw: 1 300 mm

  • Wysokość siedziska: 930 mm
  • Sucha masa: 360 kg
  • Bagażnik przód: kompozytowy, z antypoślizgową powierzchnią, nośność 40 kg
  • Bagażnik tył: kompozytowy, z antypoślizgową powierzchnią, nośność 80 kg
  • Zbiornik paliwa: 23 l