Mocny silnik V-Twin 1000 EFI
Dwucylindrowy silnik V-Twin to jeden z najpotężniejszych silników stosowanych w świecie quadów. Dzięki ogromnej mocy i wysokiemu momentowi obrotowemu zapewnia świetną dynamikę i ogromną siłę uciągu. Elektroniczny wtrysk paliwa gwarantuje niezawodny rozruch, czyste spalanie oraz niskie zużycie paliwa.
Przedłużone podwozie
Duży rozstaw osi zapewnia sporo miejsca dla kierowcy i pasażera oraz zapewnia większą stabilność podczas jazdy po wzniesieniach. Nowoczesne, niezależne zawieszenie wszystkich kół i podwozie z dużym kątem natarcia zapewnia doskonały prześwit w trudnym terenie. Podwójne wahacze, zawieszone na tulejach są wykonane ze specjalnego materiału DuPont, który zapewnia łatwiejsze sterowanie, lepszą stabilność i długą żywotność komponentów.
Zmienne wspomaganie kierownicy z trzema trybami
Elektryczne wspomaganie układu kierowniczego zmniejsza siłę potrzebną do kierowania, a dodatkowo znacznie poprawia komfort prowadzenia oraz bezpieczeństwo ponieważ ogranicza przenoszenie uderzeń kół w przeszkody przez co kierowca nie czuje wstrząsów na kierownicy i nie wypuści kierownicy z rąk podczas dużego uderzenia.
Tarcze hamulcowe na wszystkich kołach
Cztery hamulce tarczowe z opancerzonymi przewodami i zintegrowanymi elementami sterującymi dają pewność hamowania podczas jazdy z ładunkiem lub rozwijania swoich umiejętności.
Nowoczesne światła Full-LED
Atrakcyjne przednie reflektory z matrycą LED dają doskonały strumień świetlny i zwiększają poziom bezpieczeństwa quada na drodze. Przednie kierunkowskazy LED i światła do jazdy dziennej są wbudowane w reflektory. Technologia LED zapewnia wysoką niezawodność i wydajność świetlną przy niskim poborze prądu.
Nowy wyświetlacz TFT
Nowy kolorowy wyświetlacz TFT z automatycznym przełączaniem trybu dziennego i nocnego wyraźnie pokazuje prędkość jazdy, cyfrowy obrotomierz, poziom paliwa, włączony napęd 2WD / 4WD, tryb wspomagania, włączony bieg, temperaturę płynu chłodzącego i licznik przebiegu podróży. Ponadto wyświetlacz ma teraz również połączenie Bluetooth z telefonem komórkowym i możliwość ustawienia ostrzeżenia o ustawionej prędkości.
Dynamiczne tylne kierunkowskazy
Nowe, tylne światła LED zapewniają lepszą widoczność, zwiększają bezpieczeństwo, a kierunkowskazy są wyposażone w ciekawą funkcję dynamicznego migania.
Napęd 4x4 z dwoma blokadami
Napęd 4x4 z dwoma elektrycznie blokowanymi mechanizmami różnicowymi zapewnia optymalną przyczepność w każdych warunkach. W trudnym terenie lub podczas szybkiej jazdy pozwala optymalnie skonfigurować jazdę tak, aby nic Cię nie zaskoczyło. Rezultatem są doskonałe zdolności przełajowe, przyjemna jazda i łatwe prowadzenie.
Bogate wyposażenie
TGB Blade 1000 LTX MAX oferuje bogate wyposażenie w cenie. Wspomaganie kierownicy z trzema trybami, 14" aluminiowe felgi z kolorowymi akcentami, markowe opony Maxxis Bighorn, osłony dłoni, solidny przedni zderzak, nowoczesne kompozytowe bagażniki, fotel pasażera z oparciem, uchwyty dla pasażera, oświetlenie Full-LED z dynamicznymi tylnymi kierunkowskazami, gniazdo 12V, hak holowniczy oraz wyciągarkę elektryczną 3000 lbs.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Silnik
Typ: 4-suwowy, 2-cylindrowy, SOHC, V, EFI
Pojemność: 997 cm3
Średnica x skok tłoka: Ø 92 X 72.0 mm
Kompresja: 10.2 : 1
Moc: 83 k (60,9 kW) / 6750 obr./min.
Chłodzenie: cieczą + wentylator elektryczny
Rozmiary i waga
Długość całkowita: 2330 mm
Szerokość całkowita: 1200 mm
Wysokość całkowita: 1290 mm
Prześwit: 260 mm z przodu / 290mm z tyłu
Sucha masa: 451 kg
Zbiornik paliwa: 23 l
Układ napędowy
Napęd: 2x4 / 4x4, przełączany elektrycznie
Skrzynia biegów: automatyczna - CVT z biegiem wstecz, L/H/N/R, hamowanie silnikiem
Blokada dyferencjału: przedniego i tylnego, przełączane elektrycznie
EPS elektryczne wspomaganie kierownicy o zmiennym działaniu w trzech trybach
Podwozie
Zawieszenie przód: niezależne podwójne wahacze
Zawieszenie tył: niezależne podwójne wahacze
Amortyzatory przód: amortyzatory EVO, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Amortyzatory tył: amortyzatoryEVO, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Hamulce przód: 2x tarcza hydrauliczna, Ø 230 mm
Hamulce tył: 2x tarcza hydrauliczna
Opony przód: AT26 x 9 - 14
Opony tył: AT26 x 11 - 14
Wyświetlacz: Cyfrowy wyświetlacz TFT z funkcjami: obrotomierz, prędkościomierz, maksymalna prędkość obrotowa silnika, maksymalna prędkość, średnia prędkość, 2 przebiegi dzienne, licznik przebiegu całkowitego, licznik dzienny, licznik motogodzin, wskaźnik poziomu paliwa, tryb wspomagania, kody diagnostyczne i usterek, godzinę
Kontrolki: Napęd 4x4, włączony bieg, przegrzanie silnika, olej silnikowy, kierunkowskazy, oświetlenia
Oświetlenie: Przednie światła Full-LED, światła do jazdy dziennej LED, kierunkowskazy LED, tylne światła LED EVO
Homologacja
Homologacja: tak (prawo jazdy kategorii B)
Wyposażenie
Homologowany hak holowniczy, elektrycznie przełączany napęd 2x4/4x4 z dwoma blokowanymi dyferencjałami (L7e), trójstopniowe zmienne wspomaganie kierownicy, najwyższej klasy amortyzatory EVO, opancerzone przewody hamulcowe, atrakcyjne 14-calowe aluminiowe felgi, markowe opony Maxxis Bighorn, osłony dłoni, solidny zderzak przedni, kompozytowe bagażniki z przodu i z tyłu, oddzielne siedzenie pasażera z oparciem i uchwytami, podnóżki pasażera, wodoodporna wciągarka 3000 lbs, gniazdko 12V, oświetlenie Full-LED
Uwaga
Zdjęcia oraz ilustracje nie muszą odpowiadać specyfikacji modelu na polskim rynku. Importer zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji oraz cen bez uprzedniego powiadomienia.