Elektryczne wspomaganie kierownicy z trzema trybami
Mocny silnik 600 ccm
Więcej mocy, więcej pracy, więcej zabawy. Niezawodny, czterosuwowy silnik o pojemności 600 cm3 z najnowocześniejszą, 4-zaworową technologią, chłodzeniem cieczą i olejem z dwoma oddzielnymi chłodnicami, jest wyposażony w nowoczesny elektroniczny wtrysk paliwa. Wtrysk zapewnia wysoką wydajność, dużą siłę uciągu, wysoki moment obrotowy, niską emisję i niezawodny rozruch w lecie i zimie.
Solidne przedłużone podwozie
Zoptymalizowana geometria podwozia, szeroki rozstaw kół i przyjemnie regulowane zawieszenie zapewniają precyzyjne sterowanie, łatwą obsługę i wysoki stopień stabilności. Wszystko to dzięki niezależnemu zawieszeniu kół IRS. W trudnym terenie docenisz elektrycznie połączony napęd 2x4 / 4x4 z szybko działającymi elektrycznymi blokadami przedniego mechanizmu różnicowego. Rozszerzone podwozie zapewnia dużo miejsca dla kierowcy i pasażera oraz zwiększa stabilność podczas jazdy.
Mocne hamulce tarczowe
Wydajne hydrauliczne hamulce tarczowe z nawiercanymi tarczami i duża siła hamowania dają pewność podczas jazdy z góry, pracy z ciężką przyczepą lub szybkiej jazdy. Przewody hamulcowe w pancernym oplocie umożliwiają precyzyjne dozowanie siły hamowania.
Nowoczesne oświetlenie LED
Najwyższej jakości przednie reflektory LED Matrix nadają maszynie atrakcyjny wygląd i wysokie bezpieczeństwo. Również całe inne oświetlenie, w tym światła hamowania i kierunkowskazy, jest wyposażone w innowacyjną technologię LED, która zapewnia wysoką jasność przy niskim zapotrzebowaniu na energię elektryczną.
Nowy wyświetlacz TFT
Nowy kolorowy wyświetlacz TFT z automatycznym przełączaniem trybu dziennego i nocnego wyraźnie pokazuje prędkość jazdy, cyfrowy obrotomierz, poziom paliwa, włączony napęd 2WD / 4WD, tryb wspomagania, włączony bieg, temperaturę płynu chłodzącego i licznik przebiegu podróży. Ponadto wyświetlacz ma teraz również połączenie Bluetooth z telefonem komórkowym i możliwość ustawienia ostrzeżenia o ustawionej prędkości.
Dynamiczne tylne kierunkowskazy
Nowe, tylne światła LED zapewniają lepszą widoczność, zwiększają bezpieczeństwo, a kierunkowskazy są wyposażone w ciekawą funkcję dynamicznego migania.
Napęd 4x4 z blokadą przedniego dyferencjału
Wersja T3 jest wyposażona w układ napędowy z blokowanym mechanizmem różnicowym z przodu. Elektrycznie przełączany napęd 2x4 / 4x4 i nowoczesne niezależne zawieszenie wszystkich kół IRS wraz z szerokim rozstawem kół i dużym prześwitem zapewniają doskonałą jazdę w każdym terenie.
Pełne wyposażenie w standardzie
TGB Blade 600i LTX MAX oferuje niezwykle bogaty zestaw standardowego wyposażenia, w tym 3-stopniowe, zmienne wspomaganie kierownicy, nowe 12-calowe aluminiowe felgi, markowe opony, ochraniacze dłoni, przednią płytę ochronną, nowoczesne kompozytowe bagażniki, oddzielne siedzenie dla pasażera z oparciem, podnóżek dla pasażera, nowoczesne oświetlenie Full LED, gniazdo 12V, hak holowniczy i wyciągarkę 3000 lbs.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Silnik
Typ: 4-suwowy, 1-cylindrowy, SOHC, EFI
Pojemność: 561 cm3
Średnica x skok tłoka: Ø 95 x 79,2 mm
Kompresja: 10.2 : 1
Moc: 42KW (31,3 kW) / 6500 /min (off-road)
Max. moment obrotowy: 53,6 Nm/5500 /min (off-road)
Chłodzenie: cieczą + olejem + wentylator elektryczny
Rozmiary i waga
Długość całkowita: 2280 mm
Szerokość całkowita: 1250 mm
Wysokość całkowita: 1420 mm
Prześwit: 320 mm
Wysokość siuedziska: 940 mm
Rozstaw: 1450 mm
Sucha masa: 444 kg
Zbiornik paliwa: 18 l
Układ napędowy
Napęd: 2x4 / 4x4, przełączany elektrycznie
Skrzynia biegów: automatyczna - CVT z biegiem wstecz, L/H/N/R/P, hamowanie silnikiem
Blokada dyferencjału: przedniego, przełączana elektrycznie (wersja T3b)
Przekładnia główna: wał kardana
EPS elektryczne wspomaganie kierownicy - z trzema trybami
Podwozie
Zawieszenie przód: niezależne podwójne wahacze
Zawieszenie tył: niezależne podwójne wahacze
Amortyzatory przód: hydrauliczne amortyzatory, 5 stopniowa regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Amortyzatory tył: hydrauliczne amortyzatory, 5 stopniowa regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Hamulce przód: 2x tarczowe hydrauliczne
Hamulce tył: 1x tarczowe hydrauliczne (wersja T3b)
Opony przód: AT25 x 8 - 12
Opony tył: AT25 x 10 - 12
Wyświetlacz: Wielofunkcyjny cyfrowy wyświetlacz TFTi: obrotomierz, prędkościomierz, maksymalna prędkość obrotowa silnika, maksymalna prędkość, średnia prędkość, 2 dzienne liczniki kilometrów, całkowity licznik kilometrów, dzienny licznik kilometrów, całkowity licznik kilometrów, wskaźnik poziomu paliwa, wyświetlacz trybu wspomagania, kody diagnostyczne i usterek, godziny
Kontrolki: Napędu 4x4, biegów, przegrzania silnika, stan oleju silnikowego, kierunkowskazów, świateł
Oświetlenie: Przednie światła Full-LED, światła do jazdy dziennej LED, kierunkowskazy LED, tylne światła LED EVO
Homologacja
Homologacja: tak (prawo jazdy kategorii B)
Wyposażenie
Homologowany hak holowniczy, elektrycznie przełączany napęd 2x4/4x4 z dwoma blokowanymi dyferencjałami (L7e), trójstopniowe zmienne wspomaganie kierownicy, najwyższej klasy amortyzatory EVO, opancerzone przewody hamulcowe, aluminiowe felgi, markowe opony 25", osłony dłoni, solidny zderzak przedni, kompozytowe bagażniki z przodu i z tyłu, oddzielne siedzenie pasażera z oparciem i uchwytami, podnóżki pasażera, wciągarka 3000 lbs, gniazdko 12V, oświetlenie Full-LED
Uwaga
Zdjęcia oraz ilustracje nie muszą odpowiadać specyfikacji modelu na polskim rynku. Importer zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji oraz cen bez uprzedniego powiadomienia.