- Silnik o pojemności 140 cm3. Czterosuwowa jednostka napędowa jest prosta w obsłudze i bezawaryjna Zastosowanie kickstartera uprościło konstrukcję i pozwoliło wyeliminować akumulator.
- Manualna skrzynia biegów ma cztery przełożenia.
- Duża chłodnica oleju to jeszcze więcej zabawy, bez względu na warunki. Zamontowany airbox pozwala sercu motocykla wziąć głębszy oddech.
- Siedzisko na wysokości 855 mm. Regulacja oddalenia kierownicy umożliwia dopasowanie motocykla do sylwetki i wzrostu ridera, żeby mieć pełną kontrolę nad motocyklem.
- Koła o średnicy 17 cali z przodu i 14 cali z tyłu ubrano w opony z wysokim bieżnikiem. To oznacza, że Kayo 140 TT sprawdzi się w każdym terenie. Stalowe felgi są mocne i poradzą sobie nawet ze złym traktowaniem.
- Hydrauliczne hamulce tarczowe z dwutłoczkowym zaciskiem z przodu i jednotłoczkowym zaciskiem z tyłu to gwarancja bezpiecznej jazdy i płynnego dozowania siły hamowania.
Wszystkie pojazdy objęte są gwarancją producenta. Sprzedawcy pomogą w doborze niezbędnego wyposażenia motocyklisty i doradzą, jak serwisować MRF.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Pojemność
140 cm3
Typ silnika
4-suwowy, 1-cylindrowy, 2-zaworowy, chłodzony powietrzem z chłodnicą oleju
Moc silnika
12 KM
Wysokość siedzenia
84 cm
Rozruch
Kicskstarter
Hamulce
Hydrauliczno - tarczowe
Średnica kół przód/tył
17'/14'
Waga
73 kg
Rolgaz
Standard
Zbiornik paliwa
5,1 l
Gdzie chcesz jeździć?
Teren
Skrzynia biegów
Manualna 4-biegowa
PAL I JEDŹ– pit bike gotowy do jazdy!
Chcesz otrzymać pit bike gotowy do jazdy, złożony, ustawiony i po pierwszym przeglądzie? Żaden problem – skorzystaj z usługi PAL I JEDŹ! Nasz doświadczony zespół serwisowy przygotuje pit bike wedle zaleceń producenta. Usługa PAL I JEDŹ składa się z 15. czynności serwisowych, które przygotowują pojazd do jazdy.
Tylko wsiąść, odpalić i jeździć! Koszt przygotowania pit bike'a to 350 zł.
PAL I JEDŹ
Na PAL I JEDŹ składa się:
- wymiana oleju silnikowego,
- ustawienie gaźnika,
- ustawienie luzów zaworowych,
- smarowanie filtra powietrza,
- ustawienie luzu linki gazu,
- smarowanie linki gazu,
- ustawienie luzu linki sprzęgła,
- smarowanie linki sprzęgła,
- regulacja układu hamulcowego,
- smarowanie prowadnic zacisku hamulcowego,
- smarowanie osi kół,
- smarowanie elementów zawieszenia,
- sprawdzenie naciągu łańcucha,
- sprawdzenie ciśnienia w oponach,
- motocykl skręcany na klej Loctite z zastosowaniem odpowiednich momentów,
350ZŁ
PIT BIKE KAYO 140 TT – najczęściej zadawane pytania
Dla kogo jest pit bike Kayo 140 TT?
Z racji swoich wymiarów i mocy Kayo 140 TT jest polecany dla młodzieży od 12 roku życia i dorosłych. Niezależnie od tego, czy zaczynasz przygodę z pit bike, chcesz startować w zawodach, czy kontynuujesz naukę – ten model to strzał w dziesiątkę i prawdziwy awans do mocnej ligi.
Na co zwrócić uwagę przy zakupie pit bike?
Przede wszystkim należy mierzyć siły na zamiary, dlatego warto dobrać sprzęt zgodnie z oznaczeniami wiekowymi. Dzięki temu od samego początku nauka będzie przebiegać łatwo i przyjemnie. Ważny jest też odpowiedni, certyfikowany strój i solidny integralny kask spełniający wymagania normy ECE.
Czy utrzymanie pit bike jest drogie?
Mamy dla ciebie dobre wieści, ponieważ motocykl pit bike jest nie tylko tani w zakupie, ale również niedrogi w eksploatacji. Staramy się utrzymywać ceny na możliwie najniższym poziomie, żebyś ty mógł czerpać radość z jazdy. Obsługa serwisowa jest bardzo prosta i można się nią zająć nawet w przydomowym garażu. Dotyczy to zwłaszcza wymiany oleju i sprawdzenia oraz ustawienia naciągu łańcucha.