- Silnik o pojemności 120 cm3. Bardzo dobre osiągi, które zadowolą nawet dorosłych. Zastosowanie elektrycznego startera znacznie upraszcza korzystanie z pit bike'a – zamiast kopać się z kopką, wystarczy po prostu wcisnąć przycisk i ruszyć. W razie potrzeby TTR posiada także kickstarter.
- Półautomatyczna skrzynia biegów. Łatwa do opanowania nawet przez mniej wprawionych kierowców. W tym modelu chodzi przecież o dobrą zabawę.
- Hydrauliczne hamulce tarczowe. Dzięki nim precyzyjnie zatrzymasz pit bike, bez względu na warunki. Miedziane klocki są nie tylko skuteczne, ale również wytrzymałe, więc można być spokojnym o koszty utrzymania.
- Koła o średnicy 14 cali z przodu i 12 cali z tyłu.
- Siedzisko na wysokości 750 mm. Dzięki temu pit bike nadaje się takżę dla dzieci.
- TTR w standardzie posiada także ograniczający hałas dB killer, przydatny zwłaszcza przy treningach odbywających się bliżej zabudowań.
Wszystkie pojazdy objęte są gwarancją producenta. Sprzedawcy pomogą w doborze niezbędnego wyposażenia motocyklisty i doradzą, jak serwisować MRF.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Pojemność
120 cm3
Typ silnika
4-suwowy, 1-cylindrowy, 2-zaworowy, chłodzony powietrzem
Moc silnika
9 KM
Wysokość siedzenia
75 cm
Rozruch
Kicskstarter i elektryczny
Hamulce
Hydrauliczno - tarczowe
Średnica kół przód/tył
14'/12'
Waga
69 kg
Rolgaz
Standard
Zbiornik paliwa
5,1 l
Gdzie chcesz jeździć?
Teren
Skrzynia biegów
Półautomatyczna 4-biegowa
GAZ I RURA– pit bike gotowy do jazdy!
Chcesz otrzymać pit bike gotowy do jazdy, złożony, ustawiony i po pierwszym przeglądzie? Żaden problem – skorzystaj z usługi GAZ I RURA! Nasz doświadczony zespół serwisowy przygotuje pit bike wedle zaleceń producenta. Usługa GAZ I RURA składa się z 15. czynności serwisowych, które przygotowują pojazd do jazdy.
Tylko wsiąść, odpalić i jeździć! Koszt przygotowania pit bike'a to 200 zł.
GAZ I RURA
Na GAZ I RURA składa się:
- wymiana oleju silnikowego,
- ustawienie gaźnika,
- ustawienie luzów zaworowych,
- smarowanie filtra powietrza,
- ustawienie luzu linki gazu,
- smarowanie linki gazu,
- ustawienie luzu linki sprzęgła,
- smarowanie linki sprzęgła,
- regulacja układu hamulcowego,
- smarowanie prowadnic zacisku hamulcowego,
- smarowanie osi kół,
- smarowanie elementów zawieszenia,
- sprawdzenie naciągu łańcucha,
- sprawdzenie ciśnienia w oponach,
- motocykl skręcany na klej Loctite z zastosowaniem odpowiednich momentów,
200ZŁ
Pit bike MRF 120 TTR e-start – najczęściej zadawane pytania
Dla kogo jest pit bike MRF 120 TTR e-start?
Choć zalecany wiek użytkowników tego motocykla wynosi od 9 do 12 lat, to tak naprawdę to jeden z najbardziej uniwersalnych pit bike na rynku – idealny na początek przygody z jednośladami, nawet dla dorosłych. Duże koła, niska masa, elektryczny starter i półautomatyczna skrzynia sprawią, że każdy szybko złapie podstawy i będą cieszyć się jazdą.
Gdzie można jeździć na pit bike?
Z roku na rok rośnie popularność tego sportu w Polsce, co sprawia, że nawet w mniejszych miastach z łatwością można znaleźć tor do jazdy na pit bike. Zresztą, do pit bike nie potrzeba specjalnego toru – wystarczy kawałek łąki przy jednorodzinnym domku, żeby dobrze się bawić. Na ambitnych czekają mistrzostwa i puchary na poziomie krajowym, które mogą być wstępem do późniejszych startów w wyścigach motocyklowych.