Quad M10 50cc 2t

ASIX

M10

Mini quad ASIX M10 to pojazd z silnikiem dwusuwowym (2T) 49cm3 dla najmłodszych miłośników off-roadu. Model ten posiada możliwość odpalenia z rozrusznika oraz przez szarpak easy starter. Quad na dużych 6", pompowanych kołach, wyposażony w oświetlenie LED, hamulce tarczowe, 3-stopniową regulację prędkości oraz tuningowe sprzęgło. Przeprawowy quad zaopatrzony został w 2 bagażniki z przodu i z tyłu pojazdu, które pokryte są dedykowanymi nakładkami z tworzywa

2 699,00 zł

DOSTĘPNE KOLORY

SILNIK I PODZESPOŁY MECHANICZNE

SILNIK

Mini quad ASIX napędza niezawodna jednostka 2-suwowa o pojemność 49cm3. Stanowi ona idealne wprowadzenie do jazdy off-roadowej dla najmłodszych. Odpalanie odbywa się za pomocą rozrusznika elektrycznego lub szarpaka easy starter

UKŁAD WYDECHOWY

ASIX M10 wyposażony został w podwójny tłumik o dźwięku rasowego dwusuwa. Dodatkowym atutem są osłony termiczne, które zapobiegają poparzeniu się o rozgrzany tłumik

SPRZĘGŁO​

W pojazdach zostało zamontowane dwusprężynowe, wzmocnione sprzęgło z okładzinami o dużej odporności na ścieranie

SKRZYNIA BIEGÓW

Pojazdy dla najmłodszych zostały zestrojone z automatyczną skrzynią biegów. Jest to idealne rozwiązanie dla początkujących i pozwoli szybko opanować jazdę i kontrolę nad pojazdem

PODWOZIE

KOŁA I OPONY

Stalowe felgi 6-calowe z oponami o wysokim bieżniku zapewnią odpowiednią przyczepność zarówno na piasku jak i na twardej nawierzchni. Ozdobne motywy graficzne na felgach dopełniają walorów wizualnych

RAMA

Stalowa rama rurkowa wykonana z dbałością o każdy detal. Jakość spawów jest na bardzo wysokim poziomie, co pozytywnie wpływa na wytrzymałość konstrukcji i bezpieczeństwo, a jednocześnie jest dopełnieniem walorów wizualnych

HAMULCE

Z przodu pojazd został wyposażony w hamulce tarczowe umieszczone na każdym kole. Z kolei tylny hamulec tarczowy zamontowany jest na tylnej osi. Zapewnia on odpowiednią siłę hamowania obu tylnych kół. Klamki hamulców umieszczone zostały na kierownicy

ZAWIESZENIE

Przednie zawieszenie stanowią pojedyncze wahacze z dwoma amortyzatorami o płynnej pracy pracy tłoka. Tylne zawieszenie stanowi wahacz z centralnie umieszczonym amortyzatorem sprężynowym. Amortyzatory posiadają regulacje twardości

DANE TECHNICZNE